fredag

godmorgon, är allt bra med er? med mig är det bara bra fast trött och typ uppriven av drömmen jag hade imorse.
måste berätta. jag var i coop och skulle köpa pizza med några vänner och tittar uppåt och ser alexander och jossan pussa varandra och typ han var jätte gullig mot henne.
jag - så säger jag är ni tsm?
dom - men gud visste inte du det? förlåt.

så typ börjar jag storböla och dom gick till mig och skulle trösta mig och jag sa bara varför då alexander svarande - jag älskar inte dig längre jag älskar josefin. och jag slog på josefin för ville inte att hon skulle komma i närheten av mig. jag gjorde allt för att alex skulle dumpa henne. kan inte beskriva hur mycket jag grät. sen så i drömmen vaknar jag och det är precis verkligt för lisa ligger brevid och hon ser att jag gråter och frågar vad som hänt? och jag svarar ; nej jag drömde om att jossan och alex var tsm, så säger hon men det är sant, dom är tsm. och jag storbölar igen. och sen så vaknar jag. jag vaknade runt kvart över sju och kunde inte somna om. jag säger bara fyfan, vilken marddröm. ;p

iallfall, så ska jag få i mig lite frulle och sen röra oss ner på stationen och möta morgan och sedan ta bussen till älvsjö mässan. får hoppas att det går bra, känner mig inte taggad någonstans att gå upp imorgon och åka dit. menmen, skitsamma. engång? :) när vi kommer hem vet jag inte vad jag ska göra, om jag ska vara med lisa. ska kanske sova här. så vi får se vad som händer helt enkelt. nä nu måste jag skynda mig. hare bra, puss <3


Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Vad blir det ikväll?

http://vastertorp.blogg.se/1207894357_dagens_frga.html

Ha en trevlig fredag!!!

JB

2008-04-11 @ 09:35:32
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte så snällt kanske att lämna ut den där alex så mkt som du har gjort din blogg, han är ju trots allt en person också. hur skulle du känna om ngn pratade om dig i sin blogg, och verkligen använde ditt namn så alla visste att det var du?

2008-04-11 @ 10:34:10
Postat av: Marielle

(svar)
nu är jag hemma ifrån london! =) det var skitroligt! kommer nog ladda upp bilder och shoppingen så håll koll idag & ikväll :)

2008-04-11 @ 13:01:51
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: weronica

anonym - jag har min blogg för att yttra min tankar och känslor. och alex är ändå en del av mitt liv eller ah han var det. jag tycker iaf att jag har min rätt att säga vad jag tycker och känner, det är ju bara sanningen ändå?

och du får självklart tycka att det jag skriver om är fel, men som jag sa det här är MIN blogg och jag skriver om mitt liv om vad som händer.

2008-04-11 @ 17:23:52
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Anonym

självklart är det din blogg, men man har ett visst ansvar när man har andra läsare också. det är inte din privata dagbok direkt, flera stycken läser den. jag har egentligen ingen åsikt om vad du skriver om han, men jag tycker man borde akta sig för att lägga ut namn och saker om personer.

2008-04-15 @ 13:35:51
Postat av: weronica

anonym - jo visst har jag andra läsare, men nu snackar vi inte lika många som typ kenza och stinalee har? nu pratar vi om kanske 40 till 50 läsare om dagen. dom tänker mycket på vad som inte ska sägas och inte och jag kallar nästan denna för en privatblogg, för som sagt jag har inte många läsare alls. men tack för att du bryr dig, men jag ändrar inget försn den dagen jag verkligen har en massa läsare.

2008-04-15 @ 18:06:40
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0