kebabtallrik

image624

hej på er alla glada :) vid fyra så drog jag, mamma och nicke till nickes place för att hämta hans jobbarbyxor och så skulle jag få hans 28 tum tv, dvd och vhs. eftersom han ska ju flytta hit? ;d yey! mamma sitter just nu och fixar med kanalerna och nicke har damsugit mitt rum - service? ah tack :D iallfall efter vi varit hos nicke så drog vi till esplanaden och käka. som vanligt tar jag min älskade kebabtallrik och dra mig baklängelse va gott det var! det satt fintfint. efter det handlade vi nödvändiga saker och sen suttit och kollat på one tree hill. mycket mysig dag med familjen idag igen - allt känns så otrolgit underbart. nä nu ska jag göra mig en kopp te tror jag och kolla på navy cis som börjar nu åtta och vid nio äre sanningens ögonblick. ha det, puss / weronica

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Grymt söt bild, den gör mig glad på något sätt vet inte varför :P

2008-04-27 @ 19:50:35
URL: http://jimmylajto.blogg.se
Postat av: Anna

gu va härligt, när allt bara funkar för alla XD.. haft en bra dag annars ?

2008-04-27 @ 22:39:51
URL: http://annaringbys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0