lyckat

image625och när man hade gjort klart degen så skriker mamma från rummet " du kan ju inte baka, ungnen funkar ju inte " & det tyckte hon var jätte roligt och skrattade arslet av sig? medans jag inte tyckte det var nå kul från början, men nu är det rätt kul för att hur dum får jag vara? jag visste ju inte ungnen inte fungerade? haha, så då vare bara att släppa degen och gå och sätta sig. så får hoppas att sara är hemma imorgon så man kan låna deras ung? ;p aja, så illa det kan gå ibland. nu blire nog tv och käka godis!

godnatt älsklingar och hoppas ni sover så gott, puss / weronica

Kommentarer
Postat av: annaa

nej faktis inte, men har endå fått lite färg på bringan och så, jag har vartt ute mycket
;)

2008-04-29 @ 10:36:45
URL: http://annaringbys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0