seg som sjutton

efter skolan så drog jag och lisa hem hit och spelade kort och kolla på våra bästa år, efter det ringer helena och hon kan knappt prata för att hon hade lagat ett hål så hon var bedövad på halva käften. skitkul. så vi drog ut och gick en promenad, tills vi kom till häststallet då hästnördarna ville dra dit och kolla på hästarna (dom älskar hästlukten) själv spydde jag nästan.. ut fort som fan iallfall, hah.efter promenaden så drog lisa och jag till mig igen och vi körde hårt på pilatessövningarna. som då gick väldigt bra. lite skratt men det får man räkna med, haha! sen dess har vi bara slappat vid tv båda somnade tills lisas mamma ringde så då vare upp och käka ngt. så nu sitter jag här och jäspar för fulla muggar. blir nog en tidig sängdag tror ja ;d men det är bara skönt att få sova ut lite, iallfall jag som älskar att sova.

ni som ser så har jag lekt lite med designen, är ju inte proffs så det är ju inte så bra ut. men böt iallfall header och ändrade lite färger och så. det kommer att komma en lite mer sommardesign lite senare. vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Jimmy

As fint gumman :)

2008-04-14 @ 18:24:27
URL: http://jimmylajto.blogg.se
Postat av: LIFE BY Marielle

fint! :)

2008-04-14 @ 18:26:12
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: malin

han blir 5 månader den 19:e =)

2008-04-14 @ 19:30:53
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0