solen steker igen

image612hejhopp ;d när jag och mamma drog ner mot stan så får jag sms av lisa som undrar om hon kunde vara med mig och helena och det fick hon så jag bad henne att dra ner till apoteket där jag och helena skulle mötas, för mamma skulle fixa någon medicin? först kom helena och sen lisa, efter att mamma var klar så drog vi hemmåt och sedan ut på gräsmattan, vi satt alla med kläder först och spelade kort. men sen när vi såg att lisa fick lite färg så sprang vi in och tog på oss bikini och shorts och satte oss ute igen. ågud va varmt och skönt det var, visst kunde det komma nån kall pust men det gick snabbt över. lite färg har man iallfall fått, sitter just nu och håller tummarna på att det blir lika fint väder imorgon som idag så att jag kan sola imorgon med ;d

iallfall, vid tre drog dom. så då satte jag mig på balkongen och solade med mamma som hade fått grymt mkt färg på bröstet, hon hade haft en tunika på sig så nu har hon en fyrkant på bröstet. HAHAH! smart mammsen :) <3 nu har jag iaf tränat, så dricker lite vatten - är sugen på att gå ut och gå, men mamma råder mig att inte göra det eftersom att jag är förskyld.. så då får det bli när jag börja piggna till lite. ikväll blire att se på ugly betty och desperate housewifes, ska bli grymt skönt.. har ju längtat till ugly betty - älskar det! nä, nu vill jag inte sitta nåmer vid datorn. så ha det bäst. <3 / weronica


Kommentarer
Postat av: Anna

åhh, önskar att man hade en gräsmatta iaf på gården, pissigt ibland att bo i lägenhet XD. tur att min kompis bor i hus, haha.. hur har din dag varit annars då ?

2008-04-22 @ 19:20:55
URL: http://annaringbys.blogg.se
Postat av: Markus T

hehe, tjejer o solning alltså ;p

hehe okey, ja jag hade om inte annat blivit lite fundersam om de varit en +40 som du tyckt var söt :p

okey :) nu får vi hoppas på lika väder imorn! :)

2008-04-22 @ 22:49:32
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Anna

Hihi, avunsjuk för att du fått mycket färg :).. jag solade faktist idag och lite färg blev där =D andledningen till att jag kommenterar på detta inlägget och inte det senaste är för att jag hoppades att du kunde berätta hur man får bilden så där mitt inne i texten typ,

2008-04-24 @ 21:37:30
URL: http://annaringbys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0