solen steker

image603

hej allihoppa. vid två så drog jag och mamma och handlade, eftersom det var så fint väder så köpte vid med oss frysna blåbär som vi sedan skulle ha mjölk i, kom hem fixade ordning blåbären och mjölken satte oss i solen och bara njöt. efter ett tag kom molnen så vi drog in igen och sedan ut när solen tittade fram - åh fy fan va skönt det var. solen stekte till max, sommaren är påväg! sen drog jag in och tränade mitt pass och så ut igen tills vi gick in och lagade maten, det blev kebab med bröd - mycket mumsigt.. :) känns så otroligt skönt när sommarvärmen kommer, man bli så glad och glad är nog vad jag behöver va just nu. tack mamma för att du finns, du behöver bara vara nära mig och lyssna på mig så mår jag bättre. jag älskar dig förjävla mycket  <3 om drygt en timme börjar one tree hill, så då blire att njuta till det och sen vid åtta börjar navy cis och klockan nio börjar sanningens ögonblick  = min kväll är spikad. hoppas ni alla har det bra / weronica

Kommentarer
Postat av: Markus T

oj, nu är de nytt här igen :)
lägg till en ram på fotot högst upp, så blir de toppen :)

jo jag vet, o jag har alldeles för få sovmornar! :p
okey, låter ju inte helt fel inte :)

God natt!

2008-04-20 @ 23:23:19
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0