söndag

image602godmorgon, hoppas allt är bra med er! med mig är det inte så bra. fick ett samtal igår och en massa sms, som jag inte alls gillade. kan ju säga att det kom ett x antal tårar ner från kinden. så låg och messade till typ halv fem. kändes inte kul för det var bara en massa skit riktat mot mig. att ni inte kan förstå hur jag har det? och går igenom varje dag? tror ni seriöst att jag mår själv bra av detta? tror ni inte att jag vill kunna veta hur jag vill och göra? och jag är långt ifrån känslokall. för isåfall hade jag inte brytt mig alls vad du känner för mig eller någonting. och som du sa ; att jag inte värkar bry mig? jag låg med tårarna i ögat och smsade med dig för att du skulle förstå saker och ting till halv fem? när jag var trött som en gnu också. men du får faktist tro vad du vill, för jag har iaf sagt mitt.

iallfall, igår var det mycket slappande från min sida. rökte vattenpipa med mamma som var riktigt najs. sedan kom flickorna och då blev det filmer på tv ;d och massa prat och skratt. väldigt skönt att ta det lungt också. första helgen jag bara vart hemma ;p otroligt, helt jävla otroligt säger jag bara. min mage skriker och tydligen katternas också för att zingo går fram och tillbaka och ska kela med mitt ansikte när jag sitter här och ska försöka skriva. och jag kan säga er att hennes rumpa inte luktar nå specielt gott. dags att tvätta rumpan? ;d hoppas ni har det bra och har en mysigt söndag :) massa kramar / weronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0