söndag

image623tjeeenare.
igår så grillade vi och satt ute på balkongen och drack och mös till typ tio? det var riktigt mysigt. så härligt när hela familjen var samlad. sen vid tio packade vi på oss allt och satte oss i köket och drack ännu mer och jag kan säga er att jag är väldigt glad just nu, vi snackade om nickes boende - hur jävliga dom är som nicke hyr av. sen kom orden från ingenstans "säg upp dig från din lägenhet och flytta hit till oss" både jag och nicke vart helt stumma och sa att hon skulle säga det igen och det vi hörde stämde till 100 %. han började gråta och pussade på mamma jätte mycket och han sa; dom där orden har jag väntat på i flera år och mamma bara log och hon sa det känns som jag är nykär och jag lovar er att det syntes hur mycket som helst. hon var så glad, aldrig sätt henne så förut. och allt kändes så underbart så nu får vi säga välkommen till familjen hedvalls, nicke! och glöm inte du ska bli pappa till zingo ;d

så nu kan man ju lungt säga att stämmningen här hemma är på topp och jag hoppas det håller sig. gud, så underbart! jag var så glad så att jag inte ens kunde tänka på dom två som har gjort mig deppig/ledsen. ni förstår nog inte - familjen hedvalls får en man i huset. hoho! nä, måste föna håret. puss / weronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0