sötungarna

hej allihoppa, har haft fullt upp sen fyra idag. först kom storasyster med hennes barn saga och sedan nicke med leonora. så har lekt med dom två sötnosarna, flygit flygplan och gömt oss ;d haha - så jävla söta asså! :) tråkigt nog missade jag kameran helt så blev inga bilder. så nu kan man ju säga att man är rätt seg, körde på mina pilatess nyss också så det är skönt. synd bara att det är så tråkigt väder vill ju ut och gå ;/

hörde också att det snöade i stockholm hoppas bara att inte snön kommer hit nu när vi börjar få vårkänslan. känns som snön borde vara borta för gott nu så att vi kan börja få sommar :) nä nu måste jag duscha löshåret, ha det. <3

image573
här har vi från förra sommaren, kom precis hem från jobbet 'daisy'
så ser rätt sliten ut ;p haha. här har vi iaf, storasyster, saga och leonora.

Kommentarer
Postat av: sanna

kan du läsa frågan på senaste inlägget och svara,haha jag har ingen aning om det och jag är klant!

2008-04-09 @ 12:48:44
URL: http://ssannakosonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0