tacos

hej allihoppa. sitter just nu och bara slappar och kollar om ngt händer i denna tråkiga håla? händer fan aldrig ngt. så jävla tråkigt. ska fan flytta till kiruna eller ngt, så HA DET! sakna mig inte för mycket nu bara, vi ses i nästa liv ;p haha, nejdå. menmen, käkade för typ en timme sedan, det blev tacos så jag käkade i mängder, så grymt gott + att man var jävligt hungirg. :) idag så har jag vart med lisa - tränade och så. och när vi var hos lisas pappa så fick vi syn på äppelpaj och vaniljsås så vi tog lite, BARA LITE (a) dra mig åt sidan va gott det var. klämde i mig en chokladkaka nyss också? skämms på dig wewwe. "ser det ut som att du behöver den där kakan, kanske?" haha, men vafan. man måste ju få unna sig något någongång ibland? :D nu är iallfall lisa hemma och ska käka snart, sen ska vi nog leka? :) vad vi hittar på vet jag inte, eftersom det inte värkar hända ngt så blir film och slappa? nä, ush va tråkigt. på en fredag? ;( men vad har vi för val? nä nu ska jag chilla vidare, ha en najs fredagskväll. <3

image601

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev taco här med:) ha en bra kväll du!

2008-04-18 @ 20:41:16
URL: http://manillas.blogg.se
Postat av: Markus T

mm, riktigt skönt väder man haft idag! :)
hehe, jo de känns ganska bra ;) slipper ju gå tillbaka till skolan sen så ;D

haft en bra kväll annars?

2008-04-18 @ 23:46:01
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0