tisdag

image526

hallådär, nu funkar blogg.se igen! dom skulle ju byta plattform men gick tydligen inte så bra? men lika bra det, trivdes med det som redan var :) jaja, vaknade av att saga sitter i sängen och mikaela står brevid och viskar och ska previs väcka mig och det första jag säger för att jag blev verkligen skiträdd så säger jag ; åh jävlar. så då vare att ligga kvar en stund tills jag blir väckt igen av att saga gnäller ;p upp och hoppa och satte sig och kollade på hennes sura miner ;p 

idag var det meningen att jag skulle shoppa upp mitt studiebidrag men orken är inte stor. sov ju till typ halv ett. så får göra det imorgon + att man är sjuk. hostar som en galning och vaknar hela tiden. ingen kul alls, blir ju inte så mkt till sömn då alltså ;p jag vill bli frisk och njuta av vårvärdet ;d men det kommer nog, glider eventuellt ner på stan imorgon och shoppar. måste ha nya kläder - lite mer vår och sommarkläder nu ju :)

åhgud, måste berätta min härliga dröm. jag var rik och kändis och var med min gamla barnkompis "sophie". vi var på stan och shoppade en jävla massa kläder eftersom jag var rik så bjöd jag henne såklart på vad hon ville. mitt i shoppande så ringer mamma och säger att folk väntar på mig (en massa designer) som vill att jag ska få desingna ett par kalsonger. men precis när vi ska träffa dom så vaknar jag, så typiskt. ;/ ville ju drömma vidare. värsta kändisen och grejer ju ;d haha! får skylla på hostan. nä nu blir frukost och sen duschen, ha det underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0