torsdag

hej hopp :)
trodde jag började skolan halv elva men hade fel, vi hade svenska första lektionen. men nu vet jag iaf det till nästa gång :) slutade iaf vid halv tolv. så drog ner på stan med mamma och sen kom mikaela ner också. vi kollade runt på rean på h&m som var abslout ingenting. hittade två halsband som var på rea - 10 kr st. så köpte två i silver och guld. najs. hittade också ett par brun-gröna shorts. satt riktigt bra. sen så hittade jag typ en brun skjorta tror jag att det är. passade bra till skortsen. sen så blev det ett par stora solbrillor :) rätt söta, men fjärilar på sidan :)

tänkte ta kort på det, men får vänta lite. för batterierna strular lite just nu. :) hoppas ni har en bra dag. massa kramar <3


Kommentarer
Postat av: Glenn

Asså ;) det var inte så pjåkigt av en stockholmare :D

2008-04-03 @ 15:32:17
URL: http://dagensglenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0