torsdag

morsningmorsning, sitter just nu och chillar här framför datorn. har typ fixat det mesta nu innan jag ska dra iväg till skolan. min hårdag är inte på topp idag, har lust att slita av det. jag hatar mitt hår så jävla mycket, nå tips på nå frisyrer kanske? och så vill jag bli blond igen, tycker jag inte passar som brunett alls - i hate this. dålig hårdag helt enkelt. idag går jag till skolan till tolv. och vid halv tre ska jag och helena dra ut på en promenad, ska bli jätte skönt. hoppas regner håller i sig, för det ser inte så trevligt där ute, burrigt.. senare, ja vad händer då? får se om det blir att vara med någon eller så. orkar inte bara sitta hemma, trååk. näe, nu ska jag göra det sista innan jag beger mig iväg till skolan :) kramar <3

image593

älskar den där slags blonda färgen.
så nästa gång så kommer det bli den färgen eller så platina.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Det är hett med brunett :)

2008-04-17 @ 09:05:56
URL: http://jimmylajto.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan :)
nu har jag flyttat min blogg till devote, följ den gärna där :)

2008-04-24 @ 16:27:51
URL: http://louiiize.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0