2008 blir 2009

tänkte faktist att det var på tiden att göra ett inlägg, som ett sista innan tiden blir 2009 - snällt va? :) 

vaknade nyss och är lite seg men det ända som behövs nu är frukost - mackor med ost på! så är jag som en ny människa igen! jag, ante & ewelina drog till stockholm igår och trängdes med alla andra huliganerna.. det är ju för fan som om dom aldrig har sätt kläder förut! helt sjukt.. var till gina och där kan vi ju säga att det var kaos, kläder överallt, på golven och det låg huller och buller. var där inne två gånger, första gången hittade jag ingenting eftersom det var folk överallt så jag pallade inte ens att titta! andra gången sa jag till mig själv, jag går inte ut ur denna affär innan jag hittar något även om de måste släpa mig i håret och så var det! jag kom ut med två kofter - asmysiga :) efter några timmar i stockholm så ringde det i bena att nu vare dax att sätta sig på bussen och sova tills man var i norrtälje - helt slut! kom hem och betalade räkningen som blev när jag köpte löshår här om dagen - as billigt. så det är najs! sen efter det så var det en lång väntan tills dennis var hemma eftersom vi och mamma skulle köpa dricka av han. han var hemma vid nio så då drog vi dit och kom därifrån med två platter och annat gott som mamma och charlie också skulle ha. eftersom vi köpte två platter så tänkte vi att vi kunde lika gärna dricka några, så jag & ante satt och kollade på tv och drack. vid två somnade jag som en stock, så nu sitter jag här och ska göra frukost, sen ikväll äre ju nyår :) det ska bli trevligt. dom som jag ska fira den dagen med blir ante, rasmus, jenny, elina, lisa, sebbe och elin. sen vet man ju aldrig vilka man träffar på ute sen :) hoppas ni får en toppen dag! massa kramar från lilla mig - så hörs vi igen år 2009. PUSS! <3

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR FRÅN MIG & ANTE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0