i said you could have whatever you like

hey gays! (: sitter i skolan och gör ingenting, jo.. jag lyssnar på pokerface ;d hah.. ska igentligen ut och filma, men se ut? vädret är ju inte på topp! det typ öser ner och där ute vill inte jag vara så då sitter jag hellre här inne och myser. idag slutar vi fyra, suger. men hej, imorgon är det ju fredag? och då blire att baka en massa lussebullar. kommer ihåg förra året då jag & jossan gjorde det - det tog typ evigheter så halva degen låg i magen ist ;p nej, men det ska bli trevligt! på kvällen har jag ingen aning om vad som händer. men det får man se, det är ju bara torsdag.

vet inte varför jag bloggade, har ju inget vettigt att säga.. men jag hade tråkigt och ska förbättra mig att uppdatera! men sitter så sällan vid datorn, så det är ju svårt. ändring ändring!

bjuder på denna sköna låt - som just nu hörs i mina öron! pusss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0