måndag

godmorgon (: mamma väckte mig vid kvart i sju, men orkade inte gå upp då så klockan ringde sju, då gick jag upp. pratade med mamma samtidigt som man rökte morgonciggen, tog sig frukost, hoppade sedan in i duschen, fixade sig & sen gav man sig iväg till skolan. sitter nu här och lyssnar på nina som pratar om apu. börjar ju bli lite stressad angående det, eftersom man inte har kollat runt vad man kan tänka sig någonstans! men det löser sig som allt annat ;d har rast från tolv till halv tre så då blire nog hem och käka smörgåstårtan som ligger där hemma och gottar sig (: efter skolan blire att möta ante och sedan ner på stan och handlar och skit :) sen blire hem till ante och plugga och se filmer - mys! jag älskar dig <3


det som hände i helgen gjorde oss starkare, du är mitt allt! <3

Kommentarer
Postat av: Din Ante

Älskling du har så rätt efter mina misstag i helgen

och efter vårat beslut om att fortsätta, så har vi blivit så starka! Jag Älskar Dig, nu och alltid <3

2008-12-02 @ 16:50:37
URL: http://floodan.blogg.se/
Postat av: ewelina

BLOGGA!

2008-12-10 @ 20:11:41
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0