35 minuter

har precis käkat nu, det blev hamburgare m. bröd & pommes - gott :) jag & jossan lagade det (a) var typ rök i hela jävla lägenheten? mamma trodde det brann eller ngt ;d men det var ju bara jag & jossan som lagade mat (a) hahah. aja, vi gick iallfall & simmade, vi sa en timme? haha, efter typ två minuter var man hel slut i hela kroppen - så vi simmade i 35 minuter, bättre än inget alls? :D skönt vare iallfall! jag fattar fan inte hur alex orkar simma i typ 2 timmar och ha en kvarts pause? herregud, kommer aldrig orka göra det! tiden går ju så jävla segt. känns som fem minuter är en hel evighet? men vi ska iaf göra det här en gång i veckan att börja med - onsdagar :) haha, men jag märkte att jag inte vart där på typ år & dar, jag ställde dumma frågor till jossan hela tiden! stackarn som fick svara på dom :) 

nej nu ska jossan pröva min pilates - vi får väl se hur det går? ;p HAHAH! hon kommer dö efter typ en minut? pussar <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hihi himla söt :D

2008-01-23 @ 20:01:46
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0