a cinderella story

image265hej söndag!
igår erbjöd lördagen mig en kväll med lisa, helena & pontus! vi käka chips m. dipp & drack te! mycket skratt var det & pontus maserade mig i all evighet - var otroligt skönt! tack gossen.. jag kom hem runt två och satte mig vid datorn och kollade runt lite snabbt sen la jag mig i sängen & somnade på bums ;d vaknade väl runt halv två och vid tre så gick jag & mamma ut för att gå - 30 min! stackars tjejer som blir drabbade när mamma åker till teneriffa, hah! ;d

jag är så förbaskat konstigt seg & fryser ihjäl mig - så det blir att lägga sig i sängen med ett varmt täke & te - sätta på a cinderella story på datorn! myspys :) men ni får ha det så bra! pussar <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

nej jag gjorde inget vettigt :D tittade på film och åt chips :$

2008-01-20 @ 18:59:55
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0