BORT MED ALLT!

om typ två dar börjar mitt första nyårslöfte - ATT BÖRJA TRÄNA OCH ÄTA BRA!

ja, ni hörde rätt! jag & helena har pratat massor om hur vi ska göra & så. och varför just om två dar? är för att jag ska njuta av allt och bara käka. jag vet, inge bra alls! men jag kan inte bara lägga av sådär, måste få i mig lite innan (a) 
så, ut & gå/springa, magövningar, pylatisövningar, träna med vikter, simma, äta bra - ska självklart inte börja med allt på engång, men börja gå ut och gå och pylatisövningarna ska börjas! punk slut. nu blire glass och bones, pussar <3

tack helena för att du fick mig taggad <3


Kommentarer
Postat av: helena

så lite så baby, om man tänker SOMMAR då kan jag springa flera varv runt jorden! ;>

2008-01-09 @ 08:32:18
Postat av: weronica svarar

helena - haha, eller hur! så nice det komma va sommar 2008, älsk :)

2008-01-09 @ 13:47:42
Postat av: carmenciita

Lycka till med nyårslöftet jag har det jag med! ska följa upp hur det går för dig ; P.. träna på nu!

2008-01-30 @ 13:43:29
URL: http://www.carmenciita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0