godkväll

har inte orkat bloggat så mycket idag så tänkte att det kanske var dax att göra det? ;d idag har jag bara slappat och haft det myys! hjälpt mamma & nicke lite ;d nicke har jävligt mycket resfeber medans mamma inte känner något alls än. men det kommer nog när hon väntar på flyget, springer som en tok fram och tillbaka som marge i the simpson "JAG MÅSTE AV, JAG MÅSTE AV!" nejdå, mamma är en riktig tuffing. det kan jag lova ;d dom åker ju iaf vid fem så jag kliver upp med dom och äter frukost och pussa dom hejdå 'vinkar med en duk i handen' haha! sen får man se om jag kan somna om där vid fem annars är det ju bara att vänta tills man drar till skolan ;p eh, det blir nog bra!

har iaf bestämt mig att jag ska ta och sola på onsdag, josefin kommer imorgon så vi ska ner på stan och köpa någon salva som tar bort all död hud på kroppen så att färgen sitter lite längre :) jag är inte så bra på det här, som ni kanske märker? men det går nog asbra! hoppas man får lite färg? men tydligen ska det ta några gånger innan man får det, om jag inte får färg första gången tänker jag inte "fejk sola" igen ;p värdelöst, hellre väntar jag till sommaren då ;p

men va lung vänner, jag har iallfall inte vart ensam idag.  linus smsar mig som en tok, typ gjort det sen två idag? haha, som han själv sa det "du är min nya smsterror" - jotack det har jag nog märkt! :) HAH! ska väl ta och se på tv eller ngt nu, ha det så underbart och godnatt :) <3

Kommentarer
Postat av: anders

Godnatt på dig också, Mvh Anders

2008-01-28 @ 23:02:59
URL: http://anders10.blogg.se
Postat av: Sara

Gonatt du me:)

2008-01-28 @ 23:22:38
URL: http://snoangeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0