jag ger upp

nu ger jag upp! allt blir bara fel & det blir abslolut inte som jag vill ha det! så nu är det bara skit och ingenting går ihop med ngt. bloggen släng dig i väggen. varför vill du inte va som jag vill ha dig? ååhå, nu lägger jag bloggen på hyllan och fortsätter imorgon eller ngt? ja, det blir nog bra så, innan datorn typ ligger på golvet - goosh dumma dig.

aja, har precis käkat. pankakor blev det, riktigt gott! ska väl ta och se på tv eller ngt nu! tror jag har fått öroninflamation? har skit ont iallfall :/ skitsamma, imorron iskolan ska sl komma, daniel snackade om att vi skulle få åka till stockholm fram & tillbaka och pröva trådlöstinternet på bussar och få belöning för det? låter skitkul enligt mig iallfall! berättar lite mer imorron när jag vet mera. :D nu ska jag bort från datorn innan det händer en olycka som sagt, haha! ha det bra nu allesammans!

image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0