lördag

hej lördag
hoppas allt är toppen med alla er där ute, med mig är det bra.. lite sliten från igår bara! hade föresten astrevligt, h blev lite för full ett tag men kom snabbt tillbaka igen :) mycket skratt, prat och dans? hah, och på tal om spyan? jag säger inte vem det va, men där kom pizzan upp säger jag bara! haha, hela champingjoner, oxfile och så såg man en massa lök, HAHAHAH! grose.. tror nog ingen ser det roliga i det så som jag & helena gör det på ;d stod nog och skratta i timtal eller ngt? ;p vid typ tolv kom royson & alex förbi ett tag - skulle pussa hejdå till grabben eftersom han åker/åkt till egypten idag ;d tror nog han redan är framma, skönt med lite varmare väder, fast det är väl rätt kallt där nu? lisa sa runt 18 grader - smart planering älskling, hah! ;d alltid lika söt! :) & älskling, jag tror nog du ser alldeldes för mycket på film, hahah! :D älskar dig..

men vi festade väl tiil typ tre tror jag, sen somnade jag i soffan (a) .. helena somna efter att alex & royson drog. men jag partade vidare - hade inte blivit så dragen som hon blivit då. men iallfall, vaknade av att helena säger ; wewwe, jag kan inte sova.. klockan var runt 9 tror jag? så då vare bara att vara social med henne, sen klev björn också upp så vi satte på barnkanalen, det var nicke nyfiken och bamse :D sen halv sov jag, så slänger helena katten på mig så jag vart hur rädd som helst.. då vare bara att kliva upp och göra frukost - mycket gott.. nu sitter jag här & kollar på bilderna som vi tog igår, haha! otroligt vacker man blir på fyllan ;p ..

här kommer lite bilder från igår - enyoj förfan :D



jag säger såhär - ingen är vacker på fyllan - men det hör till - skål! :D

Kommentarer
Postat av: SPYYAN

haha, härliga bilder! ;> kul att det blev en snygg bild på en.
" så ah, så vart vi bara det " HAHA.

2008-01-26 @ 20:20:45
Postat av: weronica svarar

spyan - vi är så snygga alltså ;D grr på oss..
men dom där vackra hoppbilderna ska vi nog inte ens prata om? hahah!

kände verkligen hur fult det lät ;p HAHAH!

2008-01-26 @ 20:25:23
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0