lördags

hade fruktansvärt roligt igår, det var ju - groggar, göteborgan, lisa & rasmus hos lisas pappa! mycket dans, skratt och snack. trevligt trevligt. sen kom jeppe, breiden, johnny och alex förbi ett tag, men dom var inte kvar alls sålänge. dom drog väl efter någon timme? :) haha, på tal om dans - så kom jag tanke på rasmus & johans otroligt "vackra" dans. dansen hade ngt konstigt namn som jag inte kommer ihåg nu! men fyfan vad jag skratta. så otroligt sköna! HAHA! själv dansade jag också med rasmus. ja, jag fick också lov :> haha! men sen vart vi alla trötta och ville hem till sina sängar, (var väl runt, 3 eller ngt) så vi packade på oss allt och for iväg med vinden. haha, nejdå - jag skojja! men jag & rasmus tog adjö av sötnosarna vid gröna ön! så vare bara att börja knalla hemåt! vi somnade på stuns när vi kom hem.. eller ah - iallfall jag! jag hade varit ett helvete när jag sov - jag snarkade (JÄTTE HÖGT), tog allt täcke, rörde mig mycket, la mig vid fötterna.. jag behöver inte fortsätta va? hahha, ett riktigt helevte. stackarn, förlåt (a) menmen, vi vaknar av att leonora är här hemma och skriker och trallar! haha, riktigt söt hon är! :)


TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL GUBBAR & GUMMOR :)

men fyfan vad det blåste igår. jag höll ju på att flyga iväg! det fulaste var fanemig när jag skulle tända en cigg. så kom värsta blåsten så flyger ciggen iväg - först gick jag efter den men när jag upptäkte att det fortsatte att blåsa iväg. jag lovar det var fan typ 100 meter? som jag såg glöden flyga iväg ;> HAHA! sjutk..

nej, nu ska jag kolla på tv med rasmus igen. VI HÖRS! puss på er <3

JOHAN!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

dansen va inte vacker, den va sjukt bra ! :D

2008-01-07 @ 01:46:45
Postat av: weronica svarar

rasmus - okej då, den var sjukt bra! ;>

2008-01-07 @ 13:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0