måndag

image206shajse, jag gick upp för typ tjugo min sen?!? ;o och ändå somnade jag klockan åtta igår? iofs vaknade jag runt ett och somnade inte förns typ halv tre igen? men ändå.. och nu när jag vaknade så tvingade jag upp mig själv, hade fan kunnat sova flera timmar. jävligt sjukt! men man kanske behöver sova så mycket någon gång ibland? men jag är fan en jävel på sova. jag älskar att sova :D aja, nog om det. ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning. senare idag ska jag prata med alexander. (ja, ni som har ngt att säga om det - kan då lika gärna säga säga vem det är om ni ändå hade tänkt öppna käften).. vi får se hur det går helt enkelt! men innan duschen ska jag göra mackor och the tror jag - var sugen på det redan inatt, men jag tog det aldrig - så det får bli nu ist. :D ha det underbart, får se om jag slänger upp en dagens senare - tror den inte blir så speciel eftersom jag inte ska göra så mycket än att talka med alex. men, vi får se! puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Herregud... det va inte dåligt många timmar :) kanske vart liiiiiiiite slitet i lördags :P

2008-01-07 @ 23:49:44
Postat av: weronica svarar

rasmus - eller hur, fyfan säger jag bara ;p tröttmössa..

2008-01-08 @ 09:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0