måndag

hej måndag
jag vaknade väl runt kvart i elva och slöade framför barnkanalen (a) .. det bästa man kan vakna till faktist ;d sen blev det frukost och våra bästa år åh efter det blev det one tree hill, repris från igår! i like ;d och nu sitter jag här och kollar runt. tänkte ta & träna nu men orkar inte, så får göra det lite senare!

det är mycket just nu är hemma, mamma & nicke springer runt som tokar och ska packa - just nu är dom inte hemma utan är iväg och fixar saker och så :) sötnosar.. dom åker ju inatt vid typ fem? roligt för dem & hoppas dom får det helt underbart! :) och mamma, jag blir fan besviken på dig om du inte kommer hem brun som en neger, hah! riktigt jävla besviken, jag ska inte ens kunna se dig i mörkret utan din tänder ska bara lysa ;d haha, nejdå! men du fattar, du ska va BRUN när du kommer hem :)

jag kanske får ta & fejka lite? dra till ett solarium? och få lite färg jag med? haha, ska jag vara ärlig så har jag aldrig solat solarium.. det har aldrig varit min grejj att fuska med brunheten? för när sommaren äntligen är här så blir jag brun som satan. :) men på vintern ser man så tråkigt ut och just nu är jag så äkligt blek & det vill jag verkligen inte vara nu! och sen när alex också är utomlands (fast vet inte om det är så varmt där) men så kommer han bergis vara brun han med. så det här funkar inte.. - in i ett solarium nu, wewwe! GENAST!! haha, nejdå! men vi får väl se helt enkelt.. inge kul och vara blek medans dom andra är bruna /; men vänta ni bara, det kommer i sommar =) haha!

näe, nu ska jag ta och fortsätta med det jag höll på med, ha det! massa kramar


Kommentarer
Postat av: angelica

hoppas du får en bra dag :)

2008-01-28 @ 16:24:13
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: jj''

men älsk!:D då kör vi solarium på onsdag då? :)jag ääälskar dej honey

2008-01-28 @ 18:31:08
Postat av: weronica

jj - vi får fan ta och göra det? ;d men jag kommer typ banga när vi kommer dit? haha! älskar dig mest

2008-01-28 @ 19:28:20
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: carmenciita

ALDRIG SOLAT SOLARIUM.. SACRE BLEAU!( oh my god) om du klarat dig hitills varför börja??, och jag vet man försöker komma på massa dumma ursäkter så man inte får taskigt samvete när man proppar i sig godis efter godis ; )

2008-01-30 @ 13:41:12
URL: http://www.carmenciita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0