onsdag

hej allesammans

jag skulle vara jätteduktig och börja på en av mina nyårslöften - att börja träna? skulle iaf gå ut och gå en stund. men när jag skulle gå ner för våran långa backe, så är det ända jag gör är och halkar. så det var bara att vända tillbaka igen! aja, jag försökte iaf (a) mer kan jag inte göra. haha! har precis vart och handlat med mammsen, det blev färdigrätter från finuds, panpizza och cola. får hoppas på att det smakar! det gör det nog, för jag är gryymt hungirg.

jag var ju ner på stan och handlade i måndags. tänkte lägga upp bilder på det jag köpte sen när ewelina kommit tillbaka med kameran. det blev iaf 3 tröjor + ett skärp på b.young för endast 339 kr - som igentligen skulle kostat runt 700 eller ngt! det var ju rea på allt i butiken, så det var nice! köpte också mina skor som kommer från fröbergs skor som gick på 495 kr :) väldigt nöjd och plånboken är fortf inte tom! :) iallfall så kommer det bilder på det sen! nu plingade maten så ska käka! HA DET UNDERBART! puss påer <3

Kommentarer
Postat av: Dave

http://e-health.msn.se/traning/Sa_haller_du_traningsloftet__1793.html - Lycka till! :p

2008-01-02 @ 18:37:48
Postat av: weronica svarar

dave - tack så mycket, det behövdes! :)

2008-01-02 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0