onsdag

godkväll :)
idag har dagen vart otroligt skön, bara tagit det lungt! vad jag har gjort är att jag först vaknade till våra bästa år (a), kört pilates övningarna + hantlar, träffat lajs en stund, käkat och promenerat kom precis hem, har vart ute & gått - blev bara 20 min, men det var inte skönt väder att gå i! det blåste & var kallt, ushha..

det jag längtar till är sommaren, när man kan ligga på stranden och bli fruktansvärt brun och ta ett dopp när det börjar bli för varmt. dra till kiosken för att köpa en glass, helst ska det va twister. på kvällen sammlar man ihop gänget och sitter framför elden och myser! åhå, ge mig det nu! /;

var föresten till coop idag m. mamma och köpte mjölk fick jag syn på semlor & ville verkligen ha en. men nejnej! det får jag vänta med ett tag! känner nu att jag mår toppen utan alla sötsaker. hah, byebye sötsaker - hej grönsaker! :d

image250

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha nej, det lär göra ganska ont :) men vackert är det verkligen!

& lite godsaker ibland skadar inte ;)

2008-01-16 @ 20:29:10
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: Maja

tack :)!

man får passa på så länge man mår bra utan sötsaker, ta till vara på det ;) jag är inne i en sån period nu när jag bara är sugen på nyttigt och inte alls är sugen på sött.. man får ta vara på det haha :)
fast semlor är ju svårt och motstå ;P

2008-01-16 @ 21:33:59
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: f

åh semlor är ju underbart gott :D

2008-01-17 @ 20:57:21
URL: http://beautifuldiamonds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0