så jävla bra

fyfan va bra filmen var! jag kommer kunna se den varje dag i hela mitt liv! det där är riktig kärlek, har ni inte sätt den filmen? SÅ TA & SE DEN! :D aja, efter filmen blev det en promenad - typ 45 min denna gång?

haha, måste ta & berätta. MAMMA RAMLADE! jag såg att det var glashalt, men mamma går där ändå! hon ska gå mot en skylt & läsa vad det står på den (för man såg inte så bra), men tyvär så kom hon inte så långt med det, utan hon ramlar! och inte bara det, utan ner på knä och så säger hon ohshiet! sen ramlar hon ännu mer - men hon reser sig upp och låsas som ingenting & går vidare. men inte jag, jag var tvungen att sätta mig ner för att jag skrattade så jävla mycket. tror nog lilla mammsen skämdes riktigt rejält! hahah :D

image270
JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT MAMMA <3

Kommentarer
Postat av: lsia

hehe, tror det är många som halkat idag, jag är ialf en av dom ;P hehe

2008-01-22 @ 23:26:29
URL: http://lsia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0