söndag

godmorgon
mitt löfte höll iallfall till halv ett någongång eller ah.. jag drack typ två groggar hos lisa innan vi drog till jonte, & där började jag dricka. men när vi var hos lisa så hade jag ena groggen i typ 45 minuter. jävligt bra, som förut brukar vara drucken typ på tio min? jag är iallfall stolt av att jag klarade mig så pass länge. sen får ni andra tycka och tänka hur ni vill! det är skitkul och vara nykter och se och ta hand om dom andra som har druckit, mycket snack man får höra. skitkul! haha! hade iallfall en jätte trevlig kväll. tack :)

josefin drog för typ fem min, hennes mamma skulle hämta henne.. hah, stackarn! :d ska ta & lägga mig i vardagsrummet och kolla barnkanelen eller ngt. har slängt i mig nån macka så det blir bra! vi hörs, kramar <3

Kommentarer
Postat av: ewelina

hahahah,drack du två groggar å va sådär jäkla dyngrak när du kom hem? =D

2008-01-14 @ 00:26:58
Postat av: weronica svarar

ewelina - hahah, nej! jag började ju dricka hos jonte? ;p

2008-01-14 @ 08:23:24
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0