söndag

hej söndag
jag vaknade runt halv elva av att leonora viskade "kompis" i mitt öra ;p hah! då satte jag på barnkanalen och låg där med henne och kollade på morgonbolibompa =) myys! hon är rätt sprallig av sig och kan inte sitta still så länge, men då gjorde hon det! :)

mamma, nicke & leonora drog väl vid ett till leonoras farmor - dom skulle fika där och sen handla hem lite mat till mig och ewe så att vi klarar oss, dom åker ju bort på tisdag morgon till teneriffa! så grymt jävla avis, men riktigt skönt ska det bli att vara ensamma i en hel vecka! så från när dom drog härifrån så har jag storstädat hela huset, vill ju ha städat när dom drar - höller just på i mitt rum så det är snart klart! mitt rum var ju en ren katastrof så det behövdes ju ändå så :)

nu ska jag fortsätta så det blir klart någongång :)
sen blire att träna! ha en underbar söndag alltihoppa <3
image288

Kommentarer
Postat av: Anonym

Villken fin blogg du har :)

2008-01-31 @ 14:51:58
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0