the end of the story

image237jag har försökt, verkligen så mycket. tänker jag försöka mer? nää, jag orkar inte. jag vet, jag älskar grabben så jävla mycket men han visar mig bara motsatsen vad han tycker om mig. hade han älskat mig så som han sagt - så hade han funnits här nu? och velat prata med mig lika mycket som jag velat pratat med honom - om allt som hänt. men det värkar han inte vilja. vad vet jag? det är okej för mig. vi har knappt snackat med varandra efter det som hände. men, efter att vi sagt att vi ska prata med varandra och inte blivit av (många ggr).. så, orkar jag inge mer.

visst, jag kommer ju fortf. ha mina frågor som jag vill ha svar på - obesvarade. som "hur många gånger utan att du sagt ngt? hur många gånger har du blivit för full och inte kunnat säga nej? & framförallt - varför?"  eh, jag får ta och glömma allt - allt som en gång har betytt något & gå vidare.

jag älskar dig alexander wikner /;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0