tisdag

godmorgon tisdag
sista dagen i skolan sen är man ledig resten av veckan fyfan va skönt!

just nu sitter jag & lyssnar på musik, har gjort mig iordning! idag blire att ta kort till filmomslag? med min fantasi, så kommer man inte så långt. fast till skräck har jag kommit på värsta ideen. (ja, lite lisa också) framsidan - så ska jag ta kort på lommarbadet så redigerar jag så att det sticker upp en hand från vattnet. baksidan - ska jag göra fotsteg i snön som går från vattnet & uppåt.. lite läskigt va? ;) hah! men sen ska man göra två till? komdi, drama eller action? typ dom svåraste kvar - hah! stackars mig, varför valde jag media för? /: åhå.. IT'S SUCKS! men inget jag kan göra åt ändå så!

när jag vaknade upp så var det som ett vitt lager över hela marken - kul! & sen när jag satt & käka frukost så snöade det som bara den! va bra, sista snön kan komma nu än senare? ;d gud, va positiv jag låter :d yey! hoppas ni får en bra skoldag! massa kramar <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh, fuskit. ja vill med va ledig! :/

2008-01-22 @ 11:02:25
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0