torsdag

godmorgon :)

igår kom jossan och vi drog upp & hyrde film. mamma ville se rysare och sånt, så det fick bli på andra sidan & bugg.. värkade faktist vara två kanon filmer och coca cola blev det till de. hade ju chips hemma sen i måndags! så då röjde vi bort vardagsrumsbordet och la massa filtar och kuddar så låg vi där och mysade, jag, jossan & mamma!

på andra sidan; var långtråkig, det hände inte så himmla mycket. och när det väl gjorde det så slutade det. så, läskig var den inte. men rätt sorglig och rörande film! jag såg den inte som en skräckis - men den var okej!

haha, den här måste jag fanemig säga vad den handlar om, dom andra som inte vill, kollar bort!
bugg; den handlar om en seriemördare. och en jounalist och kameramän, får interjuva och veta precis allt hur han planerar offren. asså hela filmen var typ som en intrejuv "mördaren", men på slutet börjar du själv mordet som han har planerat och berättat för dom i varje detalj, men ah.. slutet får ni själva se! kan ju säga att slutet var ju iaf bra och man blev knäpp! men ingen film jag rekomenderar ALLS! noway..

det var en rikitigt mys kväll & nu ska vi väl ta och sminka oss och går ner på stan? se om man hittar ngt! vi hörs! puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0