torsdag

godmorgon
bloggen strulade hur mycket som helst igår - försökte minst en timme typ för att komma in och göra ett inlägg. jätte störande. menmen,  så kan det ju också vara.

mamma & nicke har köpt en ny klocka. eftersom alex skulle ta ner våran (jag vet inte varför) så råkade han ta sönder ena uret. så dom fick köpa en ny - och det blev en ticktack klocka & jag lovar jag hatar sånna.
"ticktack, tiden går - är du fortf kvar? gör något. tiden går, ticktack"
JAG HATAR DET. så skulle jag försöka sova, det är knäpptyst och det ända jag hör är ticktackticktacktictack så jag blev helt galen och la den i kökssoffan & imorse hade både nicke och mamma tydligen letat överallt i lägenheten efter den. mamma hade till&med ringt nicke och frågat varför han lagt utan klockan. men det var ju inte han? utan jag som låg och sov så jätte skönt :D hahah, när jag kliver upp så frågar hon - varför har du lagt den där? ;s haha! lite kul sådär.

just nu lyssnar jag på musik & tare lungt nu innan jag ska ta och gå iväg till skolan.. ja idag kommer josefin & vi ska ut och promenera. men innan måste jag få trycka i mig min sista lakrisnapppåse (a) så jävla gott så det är ett MÅSTE! :> men ska göra mig klar nu - massa kramar & pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0