tröttmössa? - ja visst!

image226godmorgon allesammans
 jag somnade fem inatt? ;o & så ska man ju försöka gå upp kvart i sju också - men det gick inge bra. snooza från kvart i sju till tjugo i åtta.. då jag upptäckte att jag aldrig skulle komma upp! så jag tänkte sova till efter lunch, men nu har ändå lisa väckt mig, så ska väl ta och fixa mig snart. hon kommer vid tio. men vid ett ska vi till plugget för att vi har mer lektioner då? aja, skitsamma :)

nog om det. juste! jag berättade ju lite kort igår om att vi skulle få åka fram och tillbaka till stockholm och pröva trådlöstinternet? det var inte förnst 2 februari! och en sak till, vi kommer bli interjuvade om hur vi tycker och så. tycker jag låter skit skojj, tycker inte ni? :) eller så är det bara wewwe som blir glad för allt? haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0