tv-film dag

godkväll
har precis kollat på get a clue på kanal 4.. men jag kände hur ögongen ville lägga sig ner - men icke ännu kära ögonlock =) du får sova senare ikväll. för snart tänkte jag göra lite te och kolla på mysteriet på greveholm. har ändå inget annat för mig? & vid datorn orkar jag inte sitta. :)

btw, klockan nio ikväll är det en film som heter "under ytan" - på reklamen värkar den rätt okej. så blir nog att jag somnar till den. ja det har alltså vart/är en tv-film dag för mig todaayy. riktigt skönt.. näe, nu ska jag göra iordning te och sätta mig vid tv - MYSTERIET PÅ GREVEHOLM VAR DET JA :D pussar <3


i love my chicks - josefin, lisa och helena <3


image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0