4 månader

idag är det våran 4 månaders dag och det firas just nu med lite godis, cola och barnfilmer. åh ni vet ju hur mycket jag älskar barnfilmer? vad älsklingen får stå ut med (a) fast det var ändå hans idee att vi skulle se på barnfilmer nu. han känner verkligen mig :) så vi lånade 3 filmer av antes vän - pettson och findus, shrek 3 och boog & elliot vilda vänner (: och nu till det viktigaste - andreas rojne flood, fyra månader har det gått med dig & mer ska det bli. du är mannen i mitt liv, jag älskar dig så jävla mycket. jag låter aldrig något gå i mellan oss!


nu måste jag gå, han ligger ju för fasen och runkar för att jag är så seg.. haha! puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att det håller sig va rädd om killen, kul att det går bra för er

2008-11-18 @ 22:29:09
Postat av: weronica

tack så mycket (:

2008-11-19 @ 18:56:51
URL: http://hedvaalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0