ÄLSKART!



kom precis hem till ante då vi var till solbacka krog och käkade. blev då en fläskfilee pizza med bea såklart (: eftersom kebaben inte alls är god där. men det var gott, fick nästan i hela. men det fick man ångra när man skulle röra på arslet och gå därifrån. en skottkärra hade suttit fint ;d haha. påvägen hem så handlade vi även hem bagetter, skagenröra & multivitamin jucie (a) då vi skulle ha hemmakväll och se på madagaskar som går på femmar tror jag att det var ;d men nu när jag lyssnar på denna låt vill jag bara ta spriten som vi har och dricka. men vad händer fan? hör av er! nu ska jag borsta tänderna som jag dock inte har gjort ännu, thihihihih. puss och kram skinkbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0