no he can't read my poker face

kan börja berätta om onsdagen! då det blir några groggar innan tolvslaget, då det blev min dag! min 18års dag. sjöng för mig sen hoppade vi in i bilen och körde till g, där sötnosarna sjöng för mig ännu ängång! blev bjuden på grogg av en gammal gubbe för att jag fyllde år! kul, han var jätte söt :) vid ett kom man hem och jag spydde. så det blev sängen för mig ;d

min dag igår var jätte trevlig, hade skitkul rent ut sagt! tyvärr, så förstörde den viktigaste personen i mitt liv den med bara några minuter! så min kväll slutade i tårar som rann i två timmar, somnade gråtandes! synd, för det var ändå min dag! den dagen som skulle vara perfekt och jag skulle få göra precis vad jag ville! vi hade planer på att åka båten idag till&med. allt förstört för att du blev sur! allt är över, jag tackar för tiden.

hur som helst, så vaknade jag runt halv ett - hoppade in i duschen och sen allt som hör till! blev klar och drog för att möta anna, vi skulle ner på stan! kom iaf hem med underkläder - ursnygga (a) .. örhängen och ögonskuggor. väl nere, började min hunger ta ifatt, så vi bestämde oss för att dra till antep och käka. blev en oxfileepizza med bea - det var mumsigt :D kom hem för en stund sen, anna kommer snart så då blir att dricka öl! vid halv sju eller ngt så kommer rasmus the man hit. blir att sitta här hemma en stund och sen ut, tror det blir trädgårn (: så vi ses väl? massa kramar weronica.


jag älskar att min familj alltid finns för mig!

Kommentarer
Postat av: Ante

jag vet att jag var en jävla idiot ångrar de som fan! du kanske sa att de var slut men de är bara de att hur vi än vrider och vänder på de så styr vi inte över våra kännslor, jag vet att du inte gjorde slut på dina kännslor! nu har vi pratat och de är inte slut längre de är vi igen och jag ska bevisa att du är allt för mig, jag älskar dig mest av allt och jag vill inte förlora dig, du är mitt allt <3

2008-11-29 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0