one day left

godmorgon, gick upp för ca en timme sedan. skönt att få sova ut faktist, men mindre skönt att vakna när man inte har något att göra! mitt rum därimot måste för fasiken städas. jag låg och tänkte på om hur najs det hade vart om jag hade ett trollspö, va rent och snyggt det hade vart i mitt rum då! här snackar vi om att jag är lat (a) .. nejdå, inte alls! jag är aldrig lat, det svär jag på! så vad händer idag? en lång väntat tills tolvslaget då det blir ut och ta en öl. snäll-linus gav erbjudande om att han kunde köra oss dit och sen hem. fettsnällt ju (: så vad ska jag göra innan dess? blir väl iallfall att ta & städa mitt rum, då det verkligen ser ut som någon har kommit hit och släppt en bomb. och sen lär det väl bli att jag drar ut och leker i snön (a) .. låt mig vara barn föralltid säger jag bara :D

vet du vad jag kom på? hhahaha, du vet när det åskar? mamma sa alltid att det var en jätte stor groda som satt i himmlen och var arg, så läterna kom från grodan! och i mitt fönstret satt jag och ewe alltid lite halvskrajja och kollade efter grodan varje gång när det åskade.

hahhaa, vet inte varför jag kom och tänkte på det nu - det är ju för fasiken snö här ute? ;o nej, nu kurrar min mage något oerhört mycket, nu blire frukost - ostmacka och oboy (: puss <3

Kommentarer
Postat av: Ante

de är inte ens en dag kvar älsk, de är idag :D grattis till dig från mig. du kommer att ha en toppen dag och många minnen! jag älskar dig <3

2008-11-27 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0