the kind of girl that you would never bring home for dinner

vi är som nämda för varandra, behöver jag ens säga nå mer?



på bilden ser ni dessutom antes utfyllning av hans tatto & sen ser man lite av min näspiercing som jag tog nångång förra veckan. kommer väl antadligen lägga ut en bättre bild påt, när jag känner att jag har ork & lust (: idag så har jag vart i skolan, slutade tolv så det var skönt. kom hem käkade lite, drog sedan ner på stan en snabbis. kom väl hem runt tre somnade till fyra. sen gjorde jag & mamma ordning maten, nu så sitter jag och gör inget alls. väntar på att ugly betty och desperate housewife ska börja! imorgon är jag ledig vilket betyder sovmorgon med stora bokstäver. ska bli skönt (: vad jag tänker göra på min lediga dag, vet jag inte.. om jag kanske drar iväg och ger ut mitt cv. har ju äntligen fixat de med hjälp av älsklingen (: utan dig hade jag aldrig tagit ut tummen ur röven, så tack ;d

ska väl om ett tag möta ante för en rökare, den gossen får ju aldrig nog av mig ;) men först, gos i täcket. fryser som en tok! massa pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0