vad händer med mig?!?

helt sjukt, ni kommer inte tro mig. drömmer sjuka saker och ante vaknar av att jag pratar och skriker i sömnen.

natt 1 - skriker "VA, VA? MEN LÄGG AV LISA!"
natt 2 - vänder mig om mot ante, tar båda händerna på ögonen och tar ner dom sakta sen när man ser mina ögon är dom klaröppna. sen efter några timmar så ligger jag och skrattar och säger "gud va söt hon är, gud va söt den är".
natt 3 - vaknar av att jag höller på att läsa antes meddelande. sen sommnar jag om några timmar efter eller ah.. kan börja med att berätta vad jag drömde om. det var ett lik som jag skulle vända om för att se hans ansikte, då hans ögon är utploppade och öppna.
och nu till verkligenheten;
ante vaknar av att jag skriker då menar jag verkligen gallskriker medans jag slänger av mig täcket och går runt i rummet. ante går imot mig då börjar jag flaxa med armarna. och jag skriker hela tiden, non stop liksom. tills han får liv i mig då han sätter mig i soffan och håller om mig och lugnar ner mig. mamma flyger in i rummet och undrar va fan det är? (hon trodde jag höll på att dö) - då kan ni förstå hur högt jag skrek!

är detta normalt? visst, jag brukar prata i sömnen och så. men detta är ju helt sjukt? tre nätter i rad - och det är ju inte direkt normala saker. kommer sluta som dom människorna som var med på operah - som typ sjunger och lagar mat i sömnen, hahha.

Kommentarer
Postat av: Denise

Skulle vara jättebra om du inte skickar massa spam kommentarer, man kan bli avstängd då.

2008-11-07 @ 12:23:33
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0