3 månader

idag är det våran 3 månaders dag och den började med frukost, dusch & fix.. sen drog vi oss ut till skogen och gick runt i två timmar och plockade löv och lite skit, som vi sedan ska göra en tavla av, hah (a) ..  aktiva? javisst, serry! (: kom hem för en stund sen & käka, ska göra oss iordning snart för jag, ante & mammas ska ner till antes mamma och ta nån öl - så det ska bli trevligt, men nu ska vi iaf upp och köpa cigg. men bjuder på lite bilder från trippen i skogen.



& till dig älsking, du gör mig verkligen till den lyckligaste flickan på jorden! jag släpper aldrig taget om dig, du är min & jag är din föralltid. älskar dig mest av allt. du är livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0