at school

gud, va segt det var att komma upp ur varma sängen när älsklingen håller om än. mamma var in till oss & sa att klockan var kvart över sju och han som skulle upp och göra frukost till mig så som han gjorde igår, vaknade av en puss och frukosten var serverad - här snackar vi service, men inte idag.. tyvärr. men glad är jag ändå. sitter i skolan & tare chill just nu, första lektionen avklarade. två lektioner till, suck. hoppas det går fort. slutar iaf tio över två - så det är skönt! då blire ner på stan och köpa presenten till ante, skjortan på h&m och hårfärg. hahah, färgade & slingade håret i onsdags & det blev rött?!? ;o fy, jag grät & jag grät, men tog mig i kragen och drog ner på stan ändå - käkade på antep & sedan drog vi ner till marknaden & där var vi knappt en halvtimme. sög jetpung. tråkigt eftersom jag älskar oktobermarknaden, men den har ju bara blivit tråkigare & tråkigare. allt intryckt i hamnen - nej spola tillbaka några år, då oktobermakrnaden var det bästa ;d nog om det, idag är det fredag & kanske en nykter helg, vi får se vad som händer. har ju laddat hem bee movie & råttatouille som ska vara sjukt bra & roliga och ni vet väl hur mycket jag älskar barn/disney filmer? det är ju de bästa som finns :D

nej, tänkte jag ut & röka - sen upp till klassrummet och sätta igång igen! hoppas ni har det bra, kramar (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0