och vägen upp är inget för oss balla.



hej sötnosar (: kom precis hem, var till coop med mamma - handlade hem lite gott till ikväll. så då fick det bli kyklingtacos till middag, som är fruktansvärt gott (: & godis och gottigott till ikväll. ska upp och hyra film sen. hoppas det finns nå bra! man lyckas alltid komma hem med nått riktigt dåligt. så vi får se vad det blir. alltså, det blir en riktigt chilldag. ska bli najs! behövs (: igårdagen var bra, träffade ju timmie och det var typ år och dar sedan känns det som. och linus var förjävla full, stackaren. kom hem vid typ halv ett tror ja? timmie och dom skulle till finsta och dricka vidare, men jag kände att det fick vara nog, orkade ju liksom inte vakna upp där! nejdu, jag skulle hem till min säng. jag är kär i min säng, skönaste ever! jag svär. :) nej, nu ska jag röka och hjälpa mamma med en sak. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0