puff puff, sen är jag uppe bland molnen.

ja, när man kommer iväg till skolan i hyffsad tid.. nej, då är läraren inte där! & jag som verkligen ville ligga kvar i den varma sängen och sova ett par timmar till! störd skola, som inte kan meddela, tkr ja! aja, inte mycket man kan göra åt saken! nu tänkte jag ta & städa lite, så tiden går lite! (: ha en bra dag <3




skin, skin som den sol du är.
låt hela världen se ditt vackra leende.
lys, lys som den stjärna du är.
du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med. hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
försöker förklara, jag försöker berätta,
hur du lyfter mig, får en tung man att lätta.
försöker sätta ihop fast det inte riktigt går.
värmen och kärleken läker mina sår.
tack för att du håller i mig när jag ostadigt står.
känner du förstår vad jag genomgår.
tills vi möts igen sitter jag och räknar dar.
du är speciell, för mig helt underbar.
jag står kvar, to my insperation and my shining star. to my insperation and my shining star.

finns inga ord eller siffror som kan förklara hur mycket jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej du wewwe, nu får du banne mig ta och styra upp det här, du skriver typ bara 1 gång i veckan ju. BLOGGA MER KVINNA!

2008-10-14 @ 15:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0