skolan

igår så gjorde jag & ante klart med tavlan som vi skulle göra (ska ta kort och visa) blev riktigt bra, så nu är det bara att köpa en tavla till den så att den kommer upp på väggen (: sen på kvällen badade vi och sen blev det sängdax - där jag somnade på sturt (a) .. vaknade av frukost på sängen så där mumsade jag i mig två rostade mackor och te + lite gos på köpet :) sen vare upp och duscha & fixa sig sen bege sig till skolan, där  jag nu sitter och väntar på att få gå hem för att börja skolan klockan ett igen! går till fyra. så då blir det hem och fira nicke som fyller år - 53, tror jag? sen drar jag hem till ante där jag ska sova - blir bara att se på filmer och sova (; nu ska jag göra hennes onödiga uppgift för att fylla ur hennes lektion! ha det så bra, pussar <3 hörs när vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0