tisdag

har hört att min blogg börjar bli tråkig, så får väl försöka göra något åt det (: hah. vaknade runt 11, låg kvar i sängen ett tag sen drog jag upp och gjorde frukost! sen vare bara att duscha och fixa sig för jag & ante skulle ner till ungd. efter det besöket så drog vi till coop för att handla käk. där vi stod ett tag och försökte komma på vad vi ville ha. så vi tog kyklingfile, som vi tänkte steka och sedan hälla creme bomnjour cuisine + kryddor och sånt som hör till och till det blire bulgur - blir nog jätte gott! (: vad som händer idag blir nog att se på alvin & gänget och ta det lungt bara, så det ska bli skönt. och imorgon så ska jag & ante dra till stockholm och strosa runt, se bio och skit som hör till! najs. nu ska jag fixa middagen! ha en toppen dag. pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0