måndag

hej hopp (: helgen har vart bra, började fredagen med chill med ante & anna, sen på kvällen blev det groggar på groggar! träffade lite folk, lite småtjaffs blev det allt med ante, tyvärr.. (vi till&med väckte raffe som låg och sov hemma hos sig, så vi lät nog lite ;p) men löstes på lördagen - då vi chillade & mumsade på chips till stjärnor på is - samma på söndagen & idag är det måndag & jag sitter i skolan & ska lyssna på två olika radiostationer och sedan jämföra dom med varandra. så har börjat med the voice, har inte direkt fattat vad jag ska jämföra men det ordnar sig. när jag kommer hem blir det att plugga till historia provet som jag har på torsdag & jag kan abslout ingenting och det är inte lätt att plugga med mig för jag ger upp direkt när jag inte fattar ngt - går iväg & surar och svär för mig själv - i stort sätt, slänger iväg boken, skriker lite sätter mig och surar och svär för mig själv, hah. men inte idag, ska verkligen försöka förstå mig på skiten, ge gärnet helt enkelt.

nu ska jag jobba vidare, puss hajs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0