at school


vissa dagar är bättre än andra

så nu är första lektionen överklarad, har rast nu till tjugo i så sitter vid datorn & fryser - satans cancerpinne som man jämt ska ut och röka på så att man fryser ihjäl, men får väl skylla mig själv helt enkelt. idag slutar vi fyra så då blire hem och sätta på sig träningskläderna för att sedan gå en promenad i en timme, känns ju lockande när det är som vinter ute. men det är bara att knipa ihop och gå. ikväll blire att dricka, eftersom björn nu är sverige ett par dagar innan han åker till fillipinnerna och då har det liksom blivit som en tradition att dricka när han kommer hit & varför just idag? jo för att han åker på fredag till fillipinnerna & kommer stanna där tills han ska jobba igen, alltså kommer jag inte träffa han försn om typ 6 månader om inte mer. så den ursäkten har jag förstöra min träningsplan (: men jag är fortf duktig som fan (a) .. + att jag har vart nykter två helger irad nu. så tycker jag att jag har gjort mer än förtjänt att få dricka lite idag. nu börjar lektionen igen, så ska fortsätta med min volvologga - som kommer bli så fin så eller ah.. vi kan ju iaf hoppas på det (: ha det så bra så länge, så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0